Alla inlägg den 13 juni 2008

Av sanna - 13 juni 2008 21:46

Kate Nash är min asbsolut favorit artist just nu. Jag vet inte riktigt varför jag älskar hennes musik så, det bara är så. Så då måste jag ju bara visa resten av världen.


Klicka här för att komma till hennes MySpace och klicka här för att komma till några av hennes musik videos.



Kramar Sanna


P.S Om någon vet hur man gör för att lägga in youtube klipp på bloggen kan ni snälla skriva det då på komentarer.

Av sanna - 13 juni 2008 21:14

Nu har jag klippt mig. Det blev faktiskt helt ok. Men en bild på det får ni se i nått annat inlägg. Har inte tagit något fotto på det ännu, inte så snyggt just nu måste nog platta luggen lite , men ska snart lovar.

Jag har gjort lite andra viktigare saker som att sova bort hela dagen och sen när jag äntligen gick upp var det tvsoffan jag först damp ned i. Jag är nog en mästare på att slösa bort dagar så det var ju tur jag tränade i kväll.


Kramar Sanna

Presentation

Omröstning

Du som läser den här bloggen, känner du mig?
 Ja såklart
 Nja, de skulle jag inte säga.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards