Alla inlägg den 10 juni 2008

Av sanna - 10 juni 2008 21:29

Jaha, nu vare fotbolls EM igen. Ungerfär så känns det när fotbollen drar igång. De är ju klar att jag kollar på någon match då och då men all denna uppståndelse runt VM är mer än nödvändigt.

 Okej, jag vet att de e skit många som älskar fotboll men alla gör faktiskt inte det. Så just nu skulle väll minst halva svenskabefolkningen tro att jag var knäpp nu när första Sverige matchen håller på som fullt och jag passar heller på att ta datan nån timme och mummsa på värdens godaste cheesecake (receptet jag använde klicka på den här).

 Om det ändå skulle varit lika mycket uppståndelse för konståknings VM, fast så perfekt kan nog världen aldrig bli. Men om Sverige går vidar på något sätt då måste jag nog kolla ,för så hemskt är ju ändå inte fotboll?





Kramar Sanna

Av sanna - 10 juni 2008 16:51

I morgon är det skolavslutning och ett lååååångt (förhopningsvis) skönt lov väntar. Fast i dag var också en ricktig "Göttichdag". Jag började halv 10 med att titta på "Hitta Nemo" (vem älskar inte den?) sen hade vi 1,5 timmes lunch där jag om min kompis stack hem och åt pizza. Sen fick jag reda på att ja fått högst betyg på både matte och NO proven och allt avslutades med bad på bråttet.


För att avsluta den "Göttichdag" ska jag gå och träna, även om det inte är det jag kanske är mäst sugen på.


Kramar Sanna

Presentation

Omröstning

Du som läser den här bloggen, känner du mig?
 Ja såklart
 Nja, de skulle jag inte säga.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards