Alla inlägg under april 2008

Av sanna - 15 april 2008 20:30

Nu har jag laddat upp min första bild :)



Inget proffs precis men jag tyckte att den blev fin :)



Hmm... Blev lite konstigt i bloggen men jag lär väll mig.

Av sanna - 15 april 2008 19:37

Idag fick vi tillbaks våra No prov i skolan (handlade om ljud, örat mm.).

Jag blev riktigt nöjd men gladast blev ändå anna. Hon sprang runt i klassrumet och var tvungen att berätta för alla som ville höra, men även de som inte ville höra :P hur bra det hade gått för henne.

Så det var ju egentligen inge så konstigt att typ ingen i min grupp fattade vad vi skulle göra på rästen av leksionen.



När jag kom hem från Maria så var det min tur att laga mat.

Det blev en riktigt god räkpasta från en "Allt om mat" tidning även om jag inte hade tillräckligt med räkor.

Nu har jag tänkt lägga in lite bilder på datorn så ni kanske kan få se några i ett inlägg lite senare.


Av sanna - 14 april 2008 19:37

Jaha, nu har man skaffat en blogg......(får väll se hur länge jag orkar hålla den aktiv :P). Nu är det ju till att komma på vad jag ska skriva om, hm. Kanske borde tänkt på lite tidigare. Nä men det har jag faktisk tänkt lite på innan oso, så borta är jag väll ändå inte (hoppas jag). Men det kommer nog bli mest lite pladder och bilder (få se om jag kanske kan bli lite seriösare sen). 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du som läser den här bloggen, känner du mig?
 Ja såklart
 Nja, de skulle jag inte säga.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards