Alla inlägg den 7 september 2008

Av sanna - 7 september 2008 19:04

Min kompis (lisa) hade hittat en sida med skit snygga kläder *jippi*  bl.a. den här klänningen *love love*.

Klicka här för att komma tilll sidan. Kan sitta och bara titta i evigheter...



Kram Sanna




Happie Loves It Bow Back Pocket Dotty Dress






Av sanna - 7 september 2008 18:00

Nästan direkt efter jag skrivit det förra inlägget råkade jag gå in på kenzas blogg. Jag blev verkligen inspirerad att borja blogga igen, men eftersom jag inte vet om jag kommer komma ihåg det nästa vecka så säger vi att jag för "hoppningsvis" ska börja blogga mer.

Men jag har nog kommit på det som tar mycket av min tid, bdb. De är facktiskt inte så kul längre blogga är facktiskt roligare. Så jag har iallafall bestämt mig att satsa mer på min blogg istället för min bdb.


//kram

Av sanna - 7 september 2008 13:51

Nu har jag ju typ inte bloggat på jätte länge (har ärligt knappt varit vid datorn) Så jag vet inte men det kanske får bli en lite pause tills jag har tid igen. Men när jag får råd till en ny dator (om typ hundra år) är det nog nästan säker att jag börjar ha en mer aktiv blogg (för just nu känns det som om min bror alltid har datorn när jag för en gångsskull har tid).



Kram Sanna

Presentation

Omröstning

Du som läser den här bloggen, känner du mig?
 Ja såklart
 Nja, de skulle jag inte säga.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards